Spring naar content

Onze dienstverlening tijdens de coronacrisis

Het zijn vervelende en vreemde tijden. Door het coronavirus en de daarbij behorende richtlijnen vanuit het RIVM, moeten we onze dienstverlening aanpassen. Hieronder vind je een actueel overzicht van onze dienstverlening.

15 december 2020 voor het laatst aangepast

In het algemeen

  • Wij respecteren elkaars gezondheid en die van onze klanten en cliënten alsof we het zelf zijn;
  • We houden ons aan de richtlijnen van de overheid en autoriteiten voor het veilig werken in het ‘nieuwe normaal’ en passen ons aan wanneer deze veranderen;
  • We zijn alert op het houden van voldoende afstand en we leven de hygiëne afspraken na;
  • In elke spreekkamer bevinden zich mondkapjes en handschoenen. Er is een mondkapjesplicht op het kantoor.

Sociaal Medische Begeleiding / verzuimbegeleiding

Primair vinden onze consulten online plaats. Enkel bij hoge uitzondering vindt een consult fysiek plaats. Dit gebeurt in overleg met onze stafartsen.

Arbeidsdeskundige onderzoeken en tweede spoor begeleiding

Arbeidsdeskundigen en tweede spoor coaches voeren de sessies online

Trainingen

De trainingen vinden enkel online plaats in goede afstemming met de klant.

Coaching

Coachingsessies vinden enkel online plaats.

Uitzondering: haptonomische sessies vinden fysiek plaats, omdat haptonomie onder een contactberoep valt.

Preventieve Medische Onderzoeken / Werkvermogenscan

De volgende onderdelen vallen onder de preventieve medische onderzoeken en de werkvermogenscan:

  • Vragenlijstonderzoek
  • Fysiek onderzoek & vitaliteitsgesprek
  • Organisatierapportage

De huidige maatregelen hebben geen impact op het vragenlijstonderzoek. Wij voeren geen fysiek onderzoek uit t/m 19 januari 2020, dus er vinden ook geen vitaliteitsgesprekken fysiek plaats.

De organisatierapportage en presentatie voeren wij online uit.

Risico-inventarisatie & -Evaluatie (RI&E)

Wij voeren geen RI&E onderzoeken op klantlocaties t/m 19 januari 2020.

Ergonomie

Wij voeren geen fysieke werkplek onderzoeken uit t/m 19 januari 2020. Enkel online vinden werkplekonderzoeken plaats.

Sales en accountmanagement

Onze sales- en accountmanagers zijn (online) bereikbaar voor onze klanten. Onder andere kennismakingen en evaluaties vinden online plaats.

Heb je vragen over deze aanpassingen in onze dienstverlening? Stel ze dan via onze contactpagina.

Op de hoogte blijven van onze kennis die wij delen? Volg ons dan op LinkedIn